Witam w moim skromnym zapiśniku, jestem Ania, siedemnastolatka z ciekawymi pomysłami i głową pełną szalonych marzeń. Jasne włosy, niebieskie oczy, raz szeroki uśmiech, raz oczy pełne łez. To właśnie ja. Jednocześnie oryginalna i zwyczajna. Zwyczajna, bo nie ja jedna pasuję do powyższej charakterystyki. Oryginalna? Tak, bo każdy jest inny, każdy oryginalny.
Więcej o mnie...
Napisz do mnie...

BLOG PRZENIESIONY

NA ADRES www.edvil.ownlog.com - szczegóły w notce.

WAŻNE

ZANIM SKOMENTUJESZ...

MÓJ BUTTON



MOJE LINKI:

Wspaniałe blogi


JA:

Moje Wiersze

Ja na fotka.pl



Powered by Blogger


ART.Toplista.Pl



sobota, stycznia 13, 2007

O historii

Zastanawialiście się może kiedyś czym jest historia? I oczywiście nie chodzi mi o przedmiot w szkole, ale o dzieje. No właśnie.
Można by (idąc za teorią Hegla) stwierdzić, że historia to po prostu zaplanowany z góry ciąg wydarzeń, a człowiek jest w niego „wpleciony”, ale sam nie ma wpływu, na to, co będzie.
Z drugiej strony można jednak założyć, że nie ma żadnego planu, a dzieje to mieszanina przypadków i przeróżnych zbiegów okoliczności.
Ja osobiście wolę chyba drugą możliwość, bo ona przynajmniej dopuszcza działanie jednostek, które przecież nie są bez znaczenie.
A jak Wy uważacie?

Ps. Ja ciągle jestem i pamiętam o tym miejscu, ale klasyfikacja półroczna + zbliżająca się olimpiada + zajmowanie się chorym kotem zabierają mi ostatnio większość czasu.

7 Comments:

  • At 1/13/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Wiesz... jakos tak sama nie wiem co na ten temat mam mysleć;/ jedna i druga teoria jest bardzo prawdopodobna... ale czuje, ze to wszystko jest z góry przesądzone- jak bedzie wyglądało zycie każdego z nas...
    może mało to pocieszajaca wizja, ale cóż... to tylko moje skromne zdanie:p
    Pozdrawiam:*

     
  • At 1/14/2007, Blogger Sellene said…

    Asieńka -> Czyli wierzysz w jakąś siłę wyższą, która nam wszystko planuje? Ja czasem chciałabym tak umieć wierzyć - przynajmniej czułabym oparcie.

     
  • At 1/14/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Hej! Rozumiem. Brak czasu. Tak bardzo chciałabym juz ferie. A najlepiej - wakacje.

    Co do historii? Sama nie wiem czy wszystko zaplanowane jest z góry, czy może każdy jest kowalem własnego losu. A może tak: wierzę w przeznaczenie, ale trzeba ruszyć tyłek z domu, żeby mogło sie wypełnić :D

     
  • At 1/14/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Ojej, na co choruje Twój kotek? Ja osobiście wierzę w jednostkę i jej wpływ na dzieje, chociaż nie da się ukryć, że to wszystko się nawzajem zazębia i trudno coś stwierdzić jednoznacznie.

     
  • At 1/15/2007, Blogger Sellene said…

    Inochi -> Oj, tak. Wakacje by się przydały.

    Gothabella -> Kotek ma zapalenie płuc, kolejny raz... wszystko przez to, że zamiast - jak zwykle w zimie - siedzieć w domu, wyrywa się na dwór i wraca z kaszlem.

     
  • At 1/18/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Tak! Myśle, że Bóg ma dla każdego z nas jakiś plan...
    Oczywiście my też mamy wpływ na nasze życie, ale w końcu i tak wyjdzie to co nam przeznaczone.

     
  • At 1/22/2007, Blogger Sellene said…

    Asieńka -> Czyli pół na pół, idealne rozwiazanie. :)

     

Prześlij komentarz

<< Home



| Lay&html by Sellene |
| Picture by Sellene |