Witam w moim skromnym zapiśniku, jestem Ania, siedemnastolatka z ciekawymi pomysłami i głową pełną szalonych marzeń. Jasne włosy, niebieskie oczy, raz szeroki uśmiech, raz oczy pełne łez. To właśnie ja. Jednocześnie oryginalna i zwyczajna. Zwyczajna, bo nie ja jedna pasuję do powyższej charakterystyki. Oryginalna? Tak, bo każdy jest inny, każdy oryginalny.
Więcej o mnie...
Napisz do mnie...

BLOG PRZENIESIONY

NA ADRES www.edvil.ownlog.com - szczegóły w notce.

WAŻNE

ZANIM SKOMENTUJESZ...

MÓJ BUTTON



MOJE LINKI:

Wspaniałe blogi


JA:

Moje Wiersze

Ja na fotka.pl



Powered by Blogger


ART.Toplista.Pl



wtorek, stycznia 23, 2007

O poznaniu?

[...] dotykając puchu powietrza

dotykając puchu powietrza
palce ślizgają się po
zewnętrznej stronie materii
poznając kawałkami

gwałtownie zaciskasz dłoń
chcąc schwycić samą esencję
ale ona kolejny raz
wymyka ci się przez palce

jest jak platońska idea
w bez-czasie i nie-przestrzeni
daleko za granicami
twojego postrzegania


Czy człowiek jest w stanie poznać świat całkowicie, napewno?
Zgłębić całą wiedzę i zrozumieć wszystko?

5 Comments:

  • At 1/23/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Świat zawsze będzie dla człowieka zagadką...

     
  • At 1/23/2007, Blogger Sellene said…

    Asieńka -> Ano właśnie.

     
  • At 1/23/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Świat zawsze będzie jakąś niewiadomą. Czy życie nie byłoby nudne, gdybyśmy wiedzieli wszystko? Co prawda mnie by to nie przeszkadzało - nie musiałabym się już uczyć :D To oczywiście tylko marzenia, ale jakby zastanowić się nad zupełnie innym sensem trochę dokładniej... Uważam, że ludzie uduchowieni rozumieją świat o wiele bardziej niż osoba, która jest tylko czystym realistą, lub nawet pesymistą. Jest w stanie pojąć więcej i nie traci tyle z życia :)

     
  • At 1/25/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Ładny wiersz:). I nie, nie jest w stanie - naukowcy głoszą, że większość ludzi postrzega świat subiektywnie, czyli do prawdziwego obrazu świata dodaje jeszcze własną otoczkę z elementów, których tak naprawdę nie ma. Podobno stuprocentowo obiektywny jest tylko jakiś marny promil ludzi a w ogóle to patologia;).

     
  • At 2/24/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Widze, że Sellene ostatnio nie ma czasu na bloga.

    A miałam nadzieje, na nową notke... :(

     

Prześlij komentarz

<< Home



| Lay&html by Sellene |
| Picture by Sellene |