Witam w moim skromnym zapiśniku, jestem Ania, siedemnastolatka z ciekawymi pomysłami i głową pełną szalonych marzeń. Jasne włosy, niebieskie oczy, raz szeroki uśmiech, raz oczy pełne łez. To właśnie ja. Jednocześnie oryginalna i zwyczajna. Zwyczajna, bo nie ja jedna pasuję do powyższej charakterystyki. Oryginalna? Tak, bo każdy jest inny, każdy oryginalny.
Więcej o mnie...
Napisz do mnie...

BLOG PRZENIESIONY

NA ADRES www.edvil.ownlog.com - szczegóły w notce.

WAŻNE

ZANIM SKOMENTUJESZ...

MÓJ BUTTON



MOJE LINKI:

Wspaniałe blogi


JA:

Moje Wiersze

Ja na fotka.pl



Powered by Blogger


ART.Toplista.Pl



sobota, kwietnia 07, 2007

bo tak...

... jest jak jest.

Cóż tu po mnie?

No, właśnie. A jakby kto mnie szukał - mail działa. ;)

Pozdrawiam, trzymajcie się, powodzenia.

2 Comments:

  • At 4/17/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Sellen!!! Ale ja dawno u ciebie bylam!! Widze jednak ze blog nadal dziela:D Bardzo sie z tego powodu ciesze! Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i z niecierpliwoscia czekam na kolejne wspaniale rysunki!!!Buziaki:***

     
  • At 5/03/2007, Anonymous Anonimowy said…

    Jednak czekam na Twój powrót...

    Pozdrawiam

     

Prześlij komentarz

<< Home



| Lay&html by Sellene |
| Picture by Sellene |